به گزارش کوتاژنیوز، بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند ماه جاری در مجموع 265 شکایت از شرکت های هواپیمایی و شرکت های خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شده که به 95 درصد آنها پاسخ داده شده است که بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز وتغییر ساعت پروازهاست.
این گزارش نشان می دهد، سهم شرکت های هواپیمایی از شکایات واصله 225 مورد و شرکت های خدمات مسافرت هوایی 40 مورد گزارش شده است.
مسافران گرامی می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.